Friday 10 October 2014

Super Junior in Variety Show




 Anyeonghaseyo~~
   
     Okay harini nak cerita pasal Super Junior lagiii.. Hm please don't be mad bcoz aku suka gile dgn group since 2009 untill now!! Tapi baru skrg rajin nak tulis blog, kira baru nak bermanja dgn dunia blog lah kannn..
 



     So nak dijadikan cerita, sejak dua menjak ni aku tgh jadi penanam anggur yg tegar kat rumah since aku tengah nak tunggu panggilan sambung belajar. Kalau dah tanam anggur tu citer dia memang bosan ya ampun lah kann, so aku pun mula lah gatal tangan usha2 album lama kat dalam lappy ni. And ternampak satu album ni, penuh pasal SuJu,hahahaa.. So dari situ lah aku mula search semuaaaaaaaa pasal SuJu.


    Eventhough sekarang ni dah masuk tahun 2014, tapi aku yakin yg still ramai lgi ELF yg masih setia dgn Super Junior kan kan kannn?! Well. for those yg still minat SuJu untill now, we are geng beybehh! *high five* Walaupun skrg ni makin ramai Kpop boyband yg baru, tp SuJu still no 1 in my heart. Sebab ape??? Hm ELF je yg tahu kenapa group too special for us (ELF). Diorang bukan setakat "group member" je, tapi diorang "FAMILY". Yeahh, love u Suju.


    Okay okay back to story. Hm panjang pulak aku membebel ye? Maaf hee :D So kalau ade sape2 yg senasib dgn aku, yg hari2 pi search kat youtube pasal SuJu, aku ade satu website untuk korang tengok balik Variety Show yang ade Super Junior. Such as Strong Heart, Kiss the Radio, Dream Team, Star King, etc.. My fellow ELFs, I know mesti ade some of u yg rindu dengan our dorky SuJu right? :')

So ni link website tu: Variety Show & Radio Appearance with Super Junior .



So I hope u guys enjoy and dapat lepaskan rindu kat SuJu. Hope variety show akan invite diorang selalu, so we can always see them and keep in touch with them rite? Okay lah, thats all.
Rajin2 lah komen ye? 

~Love u Super Junior and ELF fighting!!!~

No comments:

Post a Comment

Drop your comment here babe ^_^~~